Yoga blev magträning

Åkte till gymmet för att träna lite yoga, men när jag kom dit såg jag den sista kön gå in så jag skyndande mig in och tog av mig ytterkläderna. Men när jag väl var inne och skulle plocka fram en matta så plockade alla andra även fram gummiband och vikter så då förstod jag att jag hamnat fel haha! xD
Så då tog jag också ett gummiband och vikter och ställde mig bland de andra och funderade nyfiket på i vilket pass jag hamnat!

Det visade sig att jag hamnat i ett intensivt core pass kallat CXworkx och intensivt för magen var det allt! Så nu får jag nog träningsvärk i magen imorrn :)

Så kan det gå när man är virrig och glömmer kolla vilken sal man ska vara i! :D

Men kul var det i alla fall! Så det blir nog att köra igen ^-^


Och Jag måste sett väldigt rolig ut med tanke på att jag inte hade några ordentliga skor med mig (Till yoga behöver man ju inga skor) så jag körde ju i det jag hade på mig, nämligen mina slitna gammla converse :P


 
//Wayu

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela