Besöket hos frissan

Skrev ju igår att jag var hos frissan, hos världens bästa frisör Ermina <3
Påväg till frissan, håret innan klippningen.
Utsidan av salongen
När man kommer in får man sitta i en skön soffa och läsa tidningar, i de små cupcakeburkarna brukar det också finnas kakor och/eller godis. Sjukt söta burkar för övrigt, trorjag ska ta och kolla upp om de går att köpa på nätet någonstans.
Det regnade massor hela tiden :P
De har till och med cupcake tapeter! Riktigt söta <3
 
När klippningen är klar frågar Ermina alltid hur man vill att hon ska styla till håret och eftersom jag gillar lockigt och jag tyckte att det skulle passa till dagens outfit så bad jag henne om lockigt ^^ 
 
Bilder på hur jag såg ut efter klippningen.
 
//Wayu

2012-10-21 | 17:42:00 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela