Bodybalance

Tillbaka från lite kvällsträning sådär. Denna gång blev det bodybalance - en asnice mix mellan pilates, yoga och tai chi.  Försöker hinna med passet varje onsdag kväll, sen att det inte alltid blir av är väl en annan sak ;)
 
Det skönaste med body balance är att det känns bra i ryggen efteråt (har haft ont i ryggen så många år nu så är väl egentligen rätt van, men det är skönt när det försvinner lite efter träning :P Behöver bygga upp musklerna där omkring) och att det stretchar ut mina hälsenor/baksida vad/baksida lår. Är hyfsat säker på att jag fått för korta hälsenor då jag gått med högklackat varje dag sedan i sjuan där någonstans, ja förutom de senaste åren då jag "lyxat till det" och haft converse på sommaren haha xD
 
Måste älska min iphone wide-camera lens som gör att min arm ser ut att vara fyra meter lång ;)
 
Nä, jag borde verkligen ta och komma igång igen med ordentligt regelbunden träning - typ tre gånger i veckan, det räcker nog. Regelbundenhet är dock inte min starka sida :P
 
Vad och hur ofta brukar ni träna?
 
//Wayu

2012-10-17 | 21:58:57 | Träning | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Plopp

Träning är inte min starka sida truth to be told xD
Men jag och en kompis ska eventuellt börja på Muay Thai och det ska bli nice :'D

2012-10-17 // 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela