Bokat klippning

Så när oktober var kommen var det ju dags att klippa topparna igen. Försöker ju trots allt klippa bort allt gammalt färgat-blekt-och-färgat-igen hår och tar det succesivt samtidigt som jag sparar ut till långt hår igen. Det var många år sedan jag hade långt hår, och jag måste säga att jag saknar det, så bestämde mig för och fixa det :) Som tur är växer mitt hår som ogräs så det ska inte ta allt för lång tid :P

Till min hjälp har jag världens sötaste och bästa frisör - Ermina! (Måste ju älska hennes namn också! <3)
Så nu har jag tagit och bokat klippning av henne den 20:e :) <3

Ska bli awesome! Mitt hår är alltid så fint efter att jag varit hos Ermina :)

Kan såklart hälsa att hon jobbar på Cupcake Hair i Stockholm så om ni behöver klippa er, gå dit, då blir det garanterat bra! ^-^


2012-10-08 | 15:08:42 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela