Chill-stund på tåget

Så var helgen slut igen då och jag är ännu en gång tillbaka i Örebro.

Köpte mig en varm och god chai latte på mitt favoritställe barista innan jag satte mig på tåget. Eftersom jag är så mycket på centralen och reser fram och tillbaka älskar jag att det finns en barista mitt i centralen! :) perfekt <3

Sen tänkte jag att det är dags att fortsätta läsa på den tredje (och sista) delen i fifty shades serien också. Jag har en annan bok-serie där andra boken har kommit ut för ett tag sen som jag jättegärna vill läsa, men jag måste ju läsa klart den jag håller på med först!

Så på tåget blev det två timmar chill med chai latte och läsning <3

Vad gör ni på långa resor?

//Wayu


2012-10-14 | 22:14:20 | Life | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Plopp

På långa resor gillar jag att läsa, helst Karen Traviss som har gjort bästa böckerna som binder ihop alla Gears of War spelen :'D
Annars funkar det att ta fram mitt trogna 3DS <3

Svar: Nice :)3DS är nice : D Min brorsa har en vanlig DS, brukade sno den av honom förut när vi båda bodde hemma xD Den var asnice ju :)
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-14 // 22:24:02
» vanessaljungdahl.blogg.se

Hej! Söt blogg! Va gärna med i min tävling! Sista dagen idag, och du får en massa följder om du är med!! :D

2012-10-15 // 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela