Dagens (dubbel)låt

Populära K-pop gruppen Girls Generation (eller SNSD som de också är kända under) gjorde för nått år sedan två låtar som de knöt ihop till en och samma video med temat white/black girl's generation, eller kanske snarare - söta och kära tjejer VS Pissed och ute efter hämnd ;)
 
I vilket fall blev det två sjukt bra låtar och videon är det väl inget fel på heller :) Jag minns när jag jag för första gången såg videon och gillade båda låtarna så mycket att jag hade den på repeat konstant i några veckor haha! Jag var väldigt ofta hemma hos robert under den tiden och tvingade honom att lyssna på dem med mig, tillsut vart han helt galen och bannade k-popen ;) Det har tagit honom lång tid att gå med på k-pop igen, men bara om det är nya låtar ;)
 
 
Vilken gillar ni bäst? White eller black? ^-^

//Wayu

2012-10-27 | 14:56:37 | Dagens Låt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Anonym


Hmm.. båda var bra iaf :3 Sen är det svårt att välja den bättre, men det blir nog black skulle jag säga... eller white... svårt val! xD

//Plopp

2012-10-28 // 01:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela