Dagens låt

Den koreanska vågen har äntligen nått Sverige! Den senaste tiden har det ju skrivits enormt mycket om Gangnam Style och den spelas ju till och med på svensk radio, något som verkligen förvånade mig när jag hörde den på radio för någon månad sen! Jag blev jätte glad och sjöng med medan min familj (som jag åkte bil med just då) undrade vad det var för låt och vilket språk det var! Jag blev ju enormt glad att saker jag lyssnar på faktiskt spelas på radio (Jag gillar visserligen engelska och svenska låtar också, men mina asiatiska preferenser brukar jag ju inte höra på radio så det var speciellt)
 
Sedan märkte jag att det skulle dyka upp en nattklubb i Stockholm som bara skulle spela Kpop och jag ville verkligen gå, men det var tyvärr helgen innan en tenta och då är det råplugg som gäller! Det verkar dock som att Kpop Nonstop (som klubben heter) ska köra igång igen i November så jag hoppas att jag kan gå då! :D Det vore verkligen jätte kul! :D

I vilket fall som helst tänker jag tipsa om en asbra koreansk låt av Hyuna som alltid gör mig glad ^-^
 
 
 
 Enjoy and be happi <3

//Wayu

2012-10-09 | 17:32:00 | Dagens Låt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela