Igår kväll

Igår var vi hemma hos Roberts pappa och åt middag, det blev lite kaos i början då den exakta tiden var lite oklar, men i slutändan blev det bra ;)
 
Det var extremt stora tallrikar! Jämför med glaset :P
En fullt normal portion på en gigantisk tallrik ser väldigt liten ut :P Men det var väldigt god mat :) Mört kött (kommer inte ihåg vad för kött det var), potatisrösti och bönsallad. OmNomNom
Och sedan avslutades kvällen med glass och diskussion om skola och människors benägenhet att hjälpa till när det händer saker.
 
Vad gjorde  ni igår kväll? :)
 
//Wayu

2012-10-21 | 12:41:00 | Life | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Anonym

Måste säga att den där glassen ser enormt god ut ;)

Få se, jag jobbade större delen av dagen, sen satt jag på Skype hela kvällen då en kompis bjöd in alla han hade på Skype till chatten. Min kompis gick sen så jag var kvar med alla som var inbjudna. Ingen ville skriva nåt först tills det gick så här:
Gaby; Vad har ArcBird bjudit in mig till nu då? ;P
Jag: Who is Gaby?
Gaby: En vän till Arcbird såklart :P
(Gjorde då ett epic namnbyte xD)
Prof. Oak: Are you a boy or a girl?

Sen så spelade jag Prof. Oak hela samtalet och hela samtalet handlade bara om Pokémon xD Hade askul med främmande personer xP

//Plopp

Svar: hahaha :D Nice!
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-21 // 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela