Introducing ribbon beanie

Skrev ju tidigare att jag blivit nominerad till veckans blogg hos Epicellen, well - jag vann :) Så jag är veckans blogg där ^^ Kul :)

Jag skrev ju också tidigare att jag köpt en ny mössa :) Så jag tänkte ta och visa upp sötnosen <3
 
 
Jag ÄLSKAR den ♥ Det är dubbelt lager också  - ett tjockt rosa innre lager och en lite tunnare brunt lager. Den är jättevarm och skön. När ett klädesplagg är både sött och praktiskt och dessutom inte kostar en förmögenhet
 
Mössan är från märket 59Seconds och går att köpa på världens bästa onlinebutik för söta kläder Yesstyle!
 
//Wayu

2012-10-15 | 11:54:00 | Life | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Ellen

Verkligen fin :-D

Svar: Tackar ^^
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-15 // 12:33:56
» Plopp

Grattis till tävlingen! :-D
Och den där mössan passar utmärkt på dig, hur fin som helst! :-)

Svar: Visst gör den? :D Tack <3
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-15 // 14:17:02
» vanessaljungdahl.blogg.se

Hej! Söt blogg! Va gärna med i min tävling! Sista dagen idag, och du får en massa följder om du är med!! :D

2012-10-15 // 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela