När man har en tandläkare till pojkvän ;)

Robert åkte iväg till skolan idag (alldeles för tidigt för övrigt, sex på morgonen är ingen human tid att behöva gå upp. Vem kom på den tiden på morgonen egentligen? Dödstraff på den! ;p) men det slapp ju jag - ingen skola för mig idag :) Jag tog en ordentlig sovmorgon istället.
 
När jag vaknade och sträckte ut mig på sängen prasslade det till bredvid mig. Det här är vad jag jag hittade bredvid mig:

 
Robert hade lämnat ett sött litet gosedjur på hans plats i sängen när han gick imorse <3  Så söt :) <3

Den ser lite udda ut, men det är en tand xD  Ja, har man en tandläkare till pojkvän så är det sånt man får hahaha xD <33

uppackad och redo för gos!
Ska ta och mysa med den nu tills min sötnos kommer hem ^^

Bra sätt att vakna på måste jag säga <3

//Wayu

2012-10-12 | 13:43:20 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela