Natten...

Skulle ju upp klockan åtta imorse för att ta mig till seminariet vid Universitetet och med min grupp leda diskussionen kring risktagande hos tonåringar och täntke lägga mig hyfsat tidigt för att få mina 9 timmars sömn (jupp, jag är en sån där som behöver mycket sömn :P). Men när jag kom i säng så började någon av grannarna spela skyhög musik med bas (kan ju inte säga att det var bra musik heller - jag menar om man ändå ska störa kan man inte sätta på nått bra? ;P ) så det var lite krångligt att sova.
 
Var alldeles för halvsovande för att orka leta reda på vilken granne som störde min nattsömn men tillräckligt pigg för att inte kunna sova igenom oljudet. Funderade på om jag orkade sträcka mig efter telefonen och ringa polisen, men kände att oljudet kanske inte var så akut att 112 skulle vara rätt  nummer att ringa - så istället låg jag där halv sovande och lyssnade på riktigt dålig house.
 
Needless to say - jag fick inte den sömn jag behövde ^^'
 
I vilket fall som helst gick seminariet bra så nu behöver jag bara ta och plugga till tentan den 31:a och ja... sen börjar nästa pluggcykel igen :P
 
När man är trött ser allt ut som en bra sovplats...
 
Hoppas ni andra sovit gott iaf :)
 
//Wayu

2012-10-11 | 12:45:30 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela