Översvämning!

Efter att ha hälsat på mina föräldrar på st eriksplan efter klippningen begav jag mig mot tåget för att möta upp robert och ta mig hem till roberts pappa på middag. När jag gick förbi st eriksplans tunnelbana möttes jag dock av en ordentlig översvämning som inte var där för några timmar sedan!

Helt galet mycket vatten! En dam med barnvagn fastnade till och med lite innan hon kom upp på trottoaren! Föera decimeter djupt vatten! Helt galet!

//Wayu


2012-10-20 | 18:05:16 | Life | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Anonym

Jag kan inte sluta skratta åt att du valde att fota henne istället för att hjälpa till, Love it! x3
Och ja, Stockholm har varit översvämmat idag på många håll ;'o

Svar: Mjo, fast hon behövde ingen hjälp :P Hon kom upp själv, hon fastnade bara lite vid kanten för att det var så mycket vatten :P När jag väl hade kommit över gatan (kom från andra hållet) så hade hon redan kommit upp på trottoarkanten, tittar man noga på bilden så ser man det. ;)
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-20 // 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela