Paket :)

Dagen började med  att jag åkte in till Örebro Universitets område och träffade min nuvarande grupp inför seminariet imorgon. vi ska leda seminariet och förbereda lite diskussionsfrågor - inget stort.

Jag förväntade mig därför att vi skulle bli klara på max en timme så jag kunde åka hem och gå ut på en fotograferingsrunda, men det tog hela tre timmar! Och trots det blev vi ändå inte helt klara. Blev mest flams och trams, men det är väl inte fel det heller :)

Så när jag väl kom hem började solen redan att gå ner, så jag slängde in mina saker i rummet och gick ut, tyvärr var ljuset inte som under tidigare delen av dagen så det blev inte riktigt som jag tänkte mig, men men så kan det vara. Jag fick några bilder i alla fall, kanske tar och visar upp dem sen :)

Ett paket hade dykt upp när jag kom hem :) Alltid trevligt <3
 
Så nu ska jag se till att få i mig lite mat, har trots allt inte hunnit äta sen frukost, och öppna mitt paket :)

//Wayu

2012-10-10 | 17:28:00 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela