Play-Dough

Bakade lite kolakakor när jag kom hem från seminariet.
Jag tyckte att kakbuken såg så tom ut så det var dags att baka lite ;)


Jag har ju ingen ordentlig elvisp (mixerstaven är inte stark nog att klara av deg) så jag får använda händerna när jag bakar och knådar degar. Det är iof så jag bakat jämt sen jag var liten så det gör inget. Det är ju så mycket roligare att kladda lite ;)

Och kakburken blev precis full! :) Perfekt! <3




Massa gottigott! :) <3

//Wayu


2012-10-11 | 17:14:00 | Smått & gott | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Selin

NAMNAM. Jag borde baka sådana till helgen. Länka mig recept y/y? :D

Svar: Svar yes ;) Fixar och lägger ut receptet med mina personliga revideringar om nån timme <3 Ska bara duscha först :)Och ja du BORDE baka såna i helgen <3 omnomnom <3
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-11 // 20:19:59
» Bell-Eve

Sv: Tack för ditt grattis, och vad roligt att du gillar min blogg =D. Åh, såg att jag var med på framsidan nu, så roligt! =D.

Så kul att du vill bli författare. Jag har velat bli det så länge jag kan minnas, och har alltid läst och skrivit mycket. Att skriva är som terapi för mig, och fantasy är det bästa jag vet! =). De tips jag kan ge är såklart att läsa mycket, och först och främst bestämma vilken genre du själv tycker bäst om. Chansen är ju störst att du lyckas bra med att skriva i den genren också. Sen kan jag ge dig det tips som många författare ger: Vänta inte på inspirationen, bara sätt dig ner och skriv! I alla fall för mig kommer inspirationen ofta först då. Och skriv för dig själv, fundera inte hela tiden över vad andra ska tycka och tänka o.s.v! Det är nog mina främsta tips, så hoppas de hjälper något =).

Ja, det blir ofta fullt i huvudet om kvällarna/nätterna för mig ...

Okej, då ska jag lägga upp flera bilder =D.

2012-10-12 // 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela