Plugg plugg plugg

Det har regnat hela dagen idag men som tur är så pluggar jag stenhårt just nu, så jag hinner ändå inte gå ut.

I mina pluggpauser kollar jag runt på andra bloggplattformer, jag funderar nämligen på att byta från blogg.se eftersom jag ofta bloggar från mobilen och blogg.se's bloggapp är hopplöst dålig. Och eftersom blogg.se är en liten svensk blogportal finns det inga alternativa appar heller.

Funderar också smått på att börja skriva på engelska också så att alla, även mina utländska vänner, kan förstå vad jag skriver... Hmm. Vi får se ;)

Vilka bloggplatformar är bäst tycker ni?
Om ni har något tips så säg till :)

//Wayu


2012-10-29 | 18:34:59 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela