Pluggeli plugg :p

Vaknade imorse och insåg att jag hade glömt ställa klockan så jag vaknade helt fel tid. Så för att se till att få nått gjort börjar jag dagen med att plugga lite.

Den här terminen är det ju utvecklingspsykologi och just nu pluggar vi om adolescents (finns det något bra svenskt ord för folk i 10-20 års åldern? Tonåringar är inte riktigt rätt... Ungdomar...?)

Så ja, wish me luck eller nått xD

//Wayu


2012-10-16 | 11:45:15 | Life | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Plopp

Jo ungdomar måste ju bli rätt xD hoppas det gick bra med pluggandet :-)

Sen så måste jag säga att min reaktion när jag såg omslaget på boken var: Ser dumt ut att flera pers försöker slå 1 golfboll, ser rätt dumt ut xD

2012-10-16 // 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela