Present <3

Efter att jag klippte mig i lördags gick jag förbi mina föräldrar och hälsade på. De har precis kommit tillbaka från en vecka i New York och var totalt jetlaggade! Jag kände verkligen med dem, när jag och robert åkte till japan i somras var det en enorm omställning när vi kom till japan. En av de första dagarna glömde vi ställa väckarklockan och vaknade upp klockan sju på kvällen dagen efter! Vi hade alltså sovit inte bara hela natten utan även hela dagen!
Det slutade med att vi gick upp, gick och åt en riktig brakmiddag med sushi på vårt favoritställe (vi lyckades bli stammkunder på ett sushiställe i japan haha!) och sedan gick vi och lade oss igen. Helt galet, men det är ju så det är när man åker långt!

Så efter att ha pratat med mamma och pappa om allt möjligt drog de fram en present som de hade köpt till mig i New York! :) jag hade inte förväntat mig någon present så det var roligt.
De hade köpt en kofta till mig eftersom jag har sagt att jag har alldeles för få och eftersom mamma vet att tröjstorlekar ofta är problematiskt för mig då medium som jag annars har i klädstorlek brukar sitta alldeles för tight runt bysten, så var hon smart och köpte en pingvintröja haha! :) jag gillar pingvintröjor och det är perfekt då de ger extra plats för bysten :)

P.s Det är två zebror på tröjan! Mamma och Pappa hade fått för sig att det var ett hjärta eller nått haha :)

//Wayu


2012-10-22 | 14:26:16 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela