Shock Absorber!

helu alla :)
 
Steg upp med tuppen för att gäspa mig igenom en lektion (det går verkligen inte bra för mig att vakna tidigt vare sig jag får mina 9 timmar eller inte...) för att sedan gå och träna. Lektionen drog över så jag kom sent till CxWorx passet men fick ordentligt med brännande muskler i alla fall så det gjorde inget. CxWorx är ju dock bara en halvtimme och ett rent styrkepass så jag kände efteråt att jag minsann kunde ta och klämma in lite cardio också, så jag gick till gymmet och körde på crossen en halvtimme innan jag cyklade upp för helvettesbacken hem igen ;) Den här terminen har jag hittils bara gått på olika pass så det är faktiskt första gången jag har varit i gymmet sedan förra terminen. Det var sig likt såklart, men den stora skillnaden var att jag insåg att mina bröst inte hoppade en massa som de brukade göra.
Sjukt skönt att slippa måste jag säga.
 
Nu är det ju så att jag köpten ny träningsbh och det är den som skapar den enorma skillnaden. Har tidigare bara haft lite random sportbhar men de har inte kunnat stödja min byst speciellt bra - åh andra sidan kanske inte det är något konstigt - jag brukar ju behöva gå till specialbutiker för att köpa bh'ar så det vore väl egentligen konstigt om sportbh'ar skulle vara annorlunda :P
 
Så jag köpte mig en Shock Absorber sport specific run efter att ha kollat runt på nätet vilken som rekommenderades och jag är sjukt nöjd! :)
De var dock lite små i storleken så jag var tvungen att beställa lite större än vanligt - alltid bra att tänka på om det är någon annan som ska köpa :)

 
bilder från sportamore.se
 
Det är en bh som minskar bröstens guppande med 78% :) Så det känns verkligen skillnad ^^ <3
 
Jag rekommenderar verkligen shock absorber även om de är lite dyrare.
 
Vilken är er träningsbh är er favorit?
 
//Wayu

2012-10-19 | 15:14:00 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela