Tänk om jag hade en motorcykel ♥

Ph har sin motorcykel i hallen över vintern, så när jag var förbi där på filmkväll igår var jag ju tvungen att testa. Jag är inte mycket för bilar, men en motorcykel skulle jag vilja ha <3
Hade ine hunnit gå och duscha och byta om från träningen än, men äh :) Ser ju sjukt lycklig ut också, tror en motorcykel skulle passa mig bra.
 
Eller vad säger ni? ;)

//Wayu

2012-10-25 | 14:30:56 | Life | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» Anonym

Haha, jo den passar dig bra :3
Så du planerar att bli en biker-brud? xP

// Plopp

Svar: Det vettefan :P Det är ju inte så ofta man kan använda en motorcykel i sverige :P men det vore nice <3
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-25 // 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela