Vaxa benen

Så var det dags att vaxa benen igen då, och jag använder som alltid hemmagjort vax och vanligt A4 papper eftersom det är billigare och funkar fint ;)
 
 
Passar på att kolla på serier under tiden. Just nu är det sista avsnitten av Friends, så det är snart dags att hitta en ny serie.
 
Någon som har något bra tips?
 
//Wayu

2012-10-15 | 17:05:38 | Life | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥


» ellie

tips på bra serier.. hmm. har du sett lost? eller kanske weeds? kan jag verkligen rekommendera!

Svar: nope inte sett någon av dem :) Brukar föredra komedier, med vissa undantag, men ska ta och kolla upp om någon av dem du föreslog skulle passa mig :)Tack för tipset ^-^ <3
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-15 // 19:41:52
» Nina Irojiro

Jag köpte en burk med vax men har ännu inte vågat vaxa benen, rädd för att det ska göra ont. Hur pass ont gör det? :P

Svar: Det gör ont, men inte så ont som jag förväntade mig. Jag förväntade mig att det skulle göra minst lika ont som epilering (vilket jag har testat och inte alls står ut med då det gör så ont >o<) men vaxning är inte alls lika farligt. Dessutom gör det mindre ont när du gjort det ett par gånger :) Lycka till ^-^
cutiepatootie.blogg.se

2012-10-16 // 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela