Yesterday's laziness

Igår var en såndär extremt lat dag då jag inte gjorde någonting av värde. Ja, förutom lite (verkligen pyttelite, det räknas knappt) plugg på morgonen.
 
Så idag när jag vaknade tog jag den sista maten i kylen och insåg att jag måste gå och handla. Sedan tittade jag ut och såg kylan och regnet. Usha, jag har inget emot regn, regn är mysigt, men rusket och den iskalla vinden är lite jobbig.
 
Dagens brunch - lite lättlagad pasta med champinjoner, zucchini, falukorv och ägg.
 
Inser också att eftersom det börjar bli så kallt är det dags för mig att beställa någon av de två vantarna jag tittat på, men det är svårt att välja :P Jag behöver också köpa nya byxor eftersom det är lite trist med endast ett par hela jeans kvar i lådan från i vintras.  Måste fixas.
 
Så många måsten. (och då har vi inte ens talat om allt plugg som ska göra då det är tenta den 31:a, + att jag har en uppsats att skriva) Ibland känns det som att det vore skönare att bara lägga sig ner i gräset och njuta av solen.
 
Sen så kommer jag ihåg att solen är täckt av moln och gräset är blött och kallt  - så det är bara att köra på med alla måste istället ;)
 
//Wayu

2012-10-17 | 14:00:26 | Life | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela